شهید رضا صفری

خورشیدی تابیدی ای شهید در دل‌ها جاویدی ای شهید

شهید رضا صفری

خورشیدی تابیدی ای شهید در دل‌ها جاویدی ای شهید

شهید رضا صفری

شهید رضا صفری در سال 49 در شهر همدان متولد شد. ایشان در سن 17 سالگی در تاریخ 4آبان سال 1366 در ماوت عراق به درجه‌ی رفیع شهادت نائل گشت.
روحش شاد و راهش پر رهرو

بسم الله الرحمان الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

با سلام بر پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقشان حضرت امام و با سلام بر ارواح طیبه شهدا از صدر اسلام تاکنون و خانواده‌های معظم ایشان.

درخواستی که از امت حزب‌الله دارم این است که همان‌گونه که تابه‌حال امام را تنها نگذاشته‌اند و اسلام را یاری کرده‌اند از این به بعد هم اسلام و امام را یاری کنند و نگذارند که منافقین کوردل از این انقلاب سوءاستفاده نکنند و همیشه مدنظر داشته باشند که شهدا با نثار خون خود از حسین (ع) درس آموختند و درخت اسلام را آبیاری کردند و شما که مانده‌اید باید آن‌گونه باشید که خدای ناکرده از تبار یزیدیان زمان مباشید که خدای قادر و توانا بر اعمال انسان ناظر و گواه است.

پدر و مادر عزیزم از شما که سال‌های زیادی مزاحمتان بودم حلالی می‌‌طلبم و مرا حتماً ببخشید که نتوانستم حتی ذره‌ای از زحمات شما را جبران کنم و نتوانستم حق فرزندی خود را نسبت به شما ادا کنم و نتوانستم فرزندی آن‌گونه باید بوده باشم. از مادرم می‌خواهم که در مقابل منافقین کوردل گریه نکند که آن‌ها همیشه منتظر چنین لحظاتی هستند.

از برادران کوچک‌ترم می‌خواهم که درسشان را به نحو احسن بخوانند و افراد مفیدی برای انقلاب باشند.

از تمام دوستان و بستگان حلالی می‌طلبم و از تمام کسانی که بر گردن من حقی دارند طلب حلالیت می‌کنم و کسانی که از من طلبکارند آن را از خانواده‌ام طلب کنند.

و سلام علی من تبع الهدی

65/10/4

الحقیر رضا صفری